13/3

hej! kvällen/natten igår var awesome! emma o jag vaknade redan kl.12.00 (inte likt oss).
stressade i oss lite frukost, gjorde oss iordning och tog bussen in till stan.
köpte:
- linne H&M, 80 kr.
- linne monki, 150 kr.
- as gosig tjock tröja BIKBOK, 299 kr.
ni får bilder när jag har hunnit ta.
japp men just nu sitter jag här, nyduschad och väntar på att solsidan ska börja, love it.
det är träning om tio minuter också men skippar den för jag har så himla ont i halsen..
men efter solsidan ska jag nog se klart "män som hatar kvinnor", så långt jag har hunnit se så är den ju jätte hemsk.. & att bero på hemska saker, hörde vad som har hänt i japan också, gud vad hemskt! en tyst minut på det'
men ha en bra sista kväll på helgen!
puss

/k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0