DAG 3- mina föräldrar

min mamma heter jessika lundgren och är 40 år, hon jobbar på ngt konstorsjobb i khamn så hon pendlar varje dag.
hon har nog inget särsklig hobbie men hon har en egen blogg som hon har haft i typ 5 år, och det är ingen idé att fråga vad den heter, för det säger jag aldriig....
vetinte om jag kommer på ngt mer, men ajaj.
älskar dig mammi ♥

mamma.

min pappa heter peter lundgren och är 41 år, han jobbar också på något kontorsjobb i stan.
på fritiden så jagar han ganska ofta, älgar och sånt..
annars är han vell som alla andra pappor, grymt itresserad av sport, alla sorters.
han är även fotbollstränare för min systers lag och han har varit för mitt också..
japp det var vell det.
älskar dig pappa ♥

hade inte så många bilder, den här är från när mamma och pappa gifte sig, men aja..


/k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0