DAG 2- MIN BÄSTA VÄN

Det har varit mycket grubbel för mig inför detta inlägget, har ju så sjukt många underbara och fina vänner som jag älskar och inte skulle klara mig utan. Men om man nu ska "utse" en allra bästa vän så är det inte så svårt att skilja dig från mängden vännen min.

Emma "ditt mellan namn som jag inte kommer ihåg.." Kullgren.
Du kom in i mitt liv för 4 år sedan, vi hade gått på olika avdelningar innan vi började i samma klass på mellanstadiet.
Jag hade alltid tyckt att du verkade rolig och snäll och ville nog gärna lära känna dig. Men det var en ny klass med ganska mycket nytt folk och alla var blyga. Du var med dina vänner från målaren och jag med mina från regnbågen. Det är klart att vi umgicks ibland då men det var i 5:an och 6:an allt började. Vår vänskap byggdes upp mer och mer och ju mer vi umgick så upptäckte vi hur lika vi var, som systrar ungefär.
Vi gillade samma saker och hade exakt samma åsikter om allt och samma
dåliga humor, hahha.
Tänkte skriva om några minnen som vi har, men grejen är att då skulle det här inlägget bli för långt..
Varje gång vi är blir till ett nytt minne, oftast roliga och galna minnen (a
I sommras spenderade jag nog varenda dag/kväll/natt med dig vilket var awesome.
Vi var nyss i sälen och hade det grymt kul.
Hahaha, våra tider i ishallen, det är många de.
Skräckfilm och burn = klaraoemma (a 
Och vi ska göra massa mer sånna minnen, right? 
älskar dig bästavän, du är bäst. 

 



snygga på bilderna, vi vet.

/k

Kommentarer
Postat av: Emma :)

finns inga ord som beskriver hur mke jag älskar dig! Klara lundgren, syster, bästa vän, soul sis. ♥

2011-01-19 @ 13:51:20
URL: http://emmakullgrens.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0