skolfoto !

förlåtförlåtförlåt att jag inte har uppdaterat så mycket denna vecka
men har haft fullt upp, men idag så tog vi kort till kd katalogen, jag tycker att det är BAJS att man inte får
klä ut sig och ha teman längre men jag och johanna vi gjorde till oss lite iaf,
vi hade på oss glasögon (med fönsterglas) och en toffs mitt på huvudet, hahah det blev rätt så nice faktiskt !
idag fick vi också tillbaka våra enskilda bilder, jag blev inte så nöjd...
men nu ska jag baka chokladbollar tror jag!
men här får ni en suddig webbcam bild på skolfotot, hehe




fult jag vet..


/k


Kommentarer
Postat av: emmakullgren

så jävla fin juuuu! ;o<3

2010-09-11 @ 22:24:30
URL: http://emmmakullgrens.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0