dagens,

idag känner jag mig väldigt trött, och snart så drar jag till skolan och idag är första dagen med riktigta lektioner ! 
och idag måste jag bestämma om jag tycker att min lilla sne tand är ngt jag vill fixa med rels eller om jag vill låta det va ?
man vill ju ha fin leende men det stör mig faktiskt inte så mycket att ha en lten sne tand, men kanske stör det andra ?
så jag har lite att grubbla på idag...

här kommer  dagens outfitt.



dresscode :

svarta leggings, ginatricot
grått linne från bikbok
skinnjackan från lindex,
halsduk från bikbok

make up :

kajal
mascara
solpuder
rouge.


Kommentarer
Postat av: anna bylund

vilken gullig blogg du har klara :) (L)

saknar dig jätte mycket!

2010-08-31 @ 20:51:46
URL: http://www.annabylund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0