HOW TO SAVE A LIFE

hej!
slutade skolan tjugo i fyra idag.
drog hem satte mig vid datorn och drog på spotiffy.
har inte uppdaterat så mycket om helgen jag vet, men i lördags så var jag på stan med mamma och hanna,
jag köpte:
-puder, clinique, 270:-
-marinblå vårjacka, monki, kommer inte ihåg vad den kostade.
och i söndags så spelade jag ju cup i arvika, vi vann en av fyra matcher, bra...
gjorde ett mål iaf, men vi kom sexa av åtta lag..
har även skaffat ett konto på devote nu, men har inte fixat design eller header än så börjar inte blogga där än.
nu ska jag sätta mig och plugga till so provet som jag ska göra imorgon, alla andra gjorde förra veckan när jag var sjuk.
pusshejj.

by me.

/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0