THE BITCH IS BACK..

japp, nyss kommit hem från en awesome vecka i alperna !
kommer hem som fjortis också, fyllde ju år i söndags med.
men vi hade kanonbra väder nästan hela veckan, man blev kanske lite brun iaf ;)
sista dagen så var de så varmt så man kunde sitta i T-shirt, hur galet?
inga brutna ben då, förutom jag som bröt ett revbren..
det är inte en sån stor grej, ska bara vila några dar från träningar osv. men det läker ganska snabbt tror jag.
det gör typ ont när jag skrattar och typ hostar..
men gud vad ointressnt.
bilder har jag inte hunnit ladda in i datorn så det kommer nog imorgon tror jag.
nu ska jag duscha och packa upp, sen solsidan :)


en googel bild på någon bergs topp i alperna.

/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0