I JUST WANNA KNOW.

hej bloggen !
skola idag som vanligt, hände vell inget särskilt.
men imorgon så är det skolfoto så sitter här och övar smile
haha, tänder eller inte ?
jag tror att jag kör på att inte visa tänder faktiskt!
men det kommer säkert bli som vanligt,  allt annat än snyggt ! ''/
och man skulle faktiskt kunna ha mjukisar imorgon, eftersom bara överdelen syns,
det skulla ju vara riktigt skönt !
men jag tror jag tar ett par jeans och en snygg top.
men nu ska jag dusha och sen så blir det att kolla finalen i fångarna på fortet ! (y)

och här kommer ett låt tips, i just wanna know - wookie acoustic mix med taio cruz.


har inga bilder...


/k


Kommentarer
Postat av: lisa

ÅHHH FIN BLOGG ! :DDD

haha, jag måste fixa dädäääääär alltså ;d <3

2010-09-02 @ 16:14:40
URL: http://liisalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0