so damn beautiful

hej, harryp på bio med lisa igår då. den var fsktiskt bra men líte dryg, hatar att den slutar mitt i, kommer ju dock en del 2 som måste ses! idag har jag vart med lisa en stund på morgonen (kl. 13.00) (a)
the hills weekend break hela dagen annars, och nu ikväll spelade man match mot fbk 99or, jag kan säga att alla var riktigt nervösa innan över att förlora, för fatta vad pinsamt det skulle varit! men som tur var så vann vi med 10-9, men dom var riktigt bra för att vara 99or ändå. men just nu sitter jag här och drogar mig med näsrpay...
vintersnuva på g ;o men nu ska jag nog sätta på en film och mysa i sängen med ett glas varm oboy.

cya, love klara ! 


bild från i fredags, så jävla klockren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0