IDOL + GODIS + COLA + FILT = FREDAAG

äntligen fredag !
sitter i soffan med en filt runt mig och ser på idol, bara för att jag inte har något bättre för mig.. ?
men imorgon har jag sovmorgon och sen så ska jag in till stan med emma en stund.
jag ska höpa mössa för att jag kom på att det kan ju vara bra att ha när det är -10 grader ute...
för annars fryser man om öronen sina
och imorgon drar ju nästan hela innebandy laget till hagfors och spelar match, KÖTTA NU TJEJER !
jag ska inte vara med för att jag har inte tränat på länge, har börjat få ont i knät igen... ;/
men nu ska jag fortsätta se på idol, men finns på mobilen om någon vill hitta på något i helgen (a)




bild från i somras med brudarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0