ÖGONGODIS FRÅN GÖTETORP

jag låg här i min säng med datorn i knät och ville blogga om något och då tänkte jag att jag kunde skriva om någon snygg kille, hehe. och då kom jag på en som är 93;a och har gått på götetorp (min förra skola) och som nu spelar i färjestad hockey, grymt ju! haha ni såg nog hur ointressant dethär inlägget var så nu har ni stängt ner fönstret och öppnat någon annans blogg, men ja skriver på ändå.... ja iaf, jag kommer ihåg att han var väldigt snygg när han gick i 6 med, men nu är han grymt snygg, tycker jagg iaf, guuuud vad jag babblar på.. kanske ska slänga in en bild på honom med så det inte bli alltför töligt?
och nu skulle jag lägga till honom på facebook och då ser man att han har en flickvän, såklart..
aja här har ni en söt bild
och btw, kom på att jag glömde skriva vad han heter, hehe. Oscar klefbom.
enjoy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0